Последната актуална информация на тази версия на МТИТС е от 19 октомври 2016 г.
Можете да достъпите новата версия, както и актуална информация от тук.
199 милиона лева е печалбата на БТК за 2002 г. 02.04.2003

БТК продължава да се развива и да показва много добри резултати. В сравнение с европейските телекомуникационни оператори компанията е в много добро финансово здраве, с тези думи министър Пламен Петров откри пресконференцията днес.

Балансовата печалба на БТК е 198 963 хил. лева, което представлява ръст от 13.1% в сравнение с 2001 г.

Печалбата е по-ниска от планираната, поради промяна в Националните счетоводни стандарти. Начислени са провизии в размер на 16 млн.лв., които отразяват бъдещи плащания за обезщетения при пенсиониране на основание чл. 222 от Кодекса на труда. Съгласно новите счетоводни стандарти тези обезщетения се третират като дългосрочни разходи, в случая 40 години. Друга причина за по-ниската печалба на компанията е забавянето на инвестиционни проекти, поради бавната процедура по Закона за обществените поръчки, която БТК беше длъжна да спазва. След приключване на приватизационната процедура, компанията ще може да взема самостоятелни решения, съобщи изпълнителният директор на компанията Бойко Димитрачков.

Приходите от дейността са в размер на 1 025 837 хил. лв, което е ръст от 8.8% в сравнение с 2001 г. Политиката на БТК през 2003 г. ще е в посока задържане приходите от изминалата година и подобряване качеството на услугите. 90% от приходите на компанията са от телефонна услуга.

Счетоводната печалба е 263 163 хил.лева, което представлява ръст от 4.4% в сравнение с 2001 г.

Планираните инвестиции за 2003 г. в компанията са в размер на 310 млн. лв. През изминалата 2002 в БТК са инвестирани 230 млн.лв., от които 196 млн.лв. са вложени в цифровизация на мрежата. Това е ангажимент, поет от държавата в преговорите по глава 19 за присъединяване към Европейския съюз, който БТК изпълнява успешно, каза Елена Георгиева, главен директор "Корпоративна политика и развитие на мрежи".

Инвестициите през 2002 г. са изцяло финансирани от БТК. Компанията има договори за дългосрочни кредити, които ползва при извършване на по-големи плащания за кратки периоди от време.

Искам държавата да получи 100% дивидента на БТК за миналата година. Въпросите за разпределението на печалбата и сключването на нов Колективен трудов договор със синдикатите в компанията е въпрос на преговори и се съгласува с кандидат-купувача "Вива Венчърс", тъй като сме на финален етап от приватизацията, каза министър Пламен Петров.

Лицензът за цифрова телевизия на БТК е платен. Предстои излизането на съдебно решение и издаването му.

Направени са проучвания как лицензът за цифрова телевизия да бъде печеливш за БТК, каза Бойко Димитрачков.

  • КОНЦЕСИЯ НА ЛЕТИЩЕ СОФИЯ
  • Концесии – актуално
  • е-услуги
  • Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013
  • 940 9400
  • 150-години МСД
  • Обществен съвет
  • Стратегия за пътна безопасност
  • БДЖ онлайн продажби
  • Национална стратегия за развитието на широколентовия достъп
  • Цифрова програма за Европа
  • Открито управление
  • Отворени данни
  • Общоевропейски телефонни номера 116
Архив - Ноември
Пон Вт Ср Чет Пет Съб Нед
  1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Новини

Пощенска карта в колекционерски тираж отбелязва 120 години българското морско търговско корабоплаване
Министър Московски откри церемонията по случай 125-та годишнина на ТСВ
Министър Московски отвори офертите за концесия на пристанищен терминал „Бургас – Запад“ и на Централна жп гара Пловдив

Актуално за министерството

Предложения за отбелязване чрез пощенски марки и пощенски продукти на значими събития, годишнини и чествания през 2017 г.
Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията е бенефициент по проект "Сътрудничество и координация по TEN-T коридорите от основната мрежа, преминаващи през България", финансиран по Многогодишната работна програма на Механизма за свързване на Европа
Резултати, одобрени от Управляващия комитет по TEN-T проект „Sea2Sea” за разработване на мултимодален коридор за товарни превози, свързващ Егейско с Черно море.

България в Шенген

{structural_funds}

SOLVIT

Вход в системата

RSS feed