Чрез системата ADMOSS е създаден първият Call center (Център за операторски услуги), който е техническата база за поетапното изграждане на единен център, предлагащ на клиентите на БТК голямо разнообразие от услуги чрез оператор.
Изграждането на центъра започна през декември 2001 от фирмата SIEMENS. Съвременните 35 работни места предоставят на клиентите на БТК както традиционните услуги чрез оператор, така и нови.
С развитието и усъвършенстването на техническата база и доизграждането на потребителската култура на българина, клиентите ни ще имат възможност да получават и един от най-съвременните услуги предлагани от компанията. Напр. телефонен разговор от чужбина за сметка на търсения абонат чрез използване на кредитна карта. Традиционни услуги, предоставяни от ЦОУ:
предизвестия за телефонни разговори; справка за телефонни разговори; събуждане; телефонни разговори за сметка на виканото лице;
"България директ" - разговор от обществен телефон в чужбина за сметка на търсения абонат в България
връзки за предаване на факс съобщения;
телефонни разговори за сметка на трети плащащ;
телефонни разговори с програмирана продължителност.
Нови услуги чрез системата ADMOSS:
информация за продължителността на автоматично проведен телефонен разговор с чужбина (при автоматичен телефонен разговор с чужбина, проведен от домашен или служебен телефон чрез набиране на допълнителен национален код …… преди кода на съответната държава, след приключването на разговора абонатът получава от оператора информация за продължителността на телефонния разговор) конферентни телефонни разговори за страната и с чужбина; абонамент за събуждания; "София Директ" - разговор от провинцията за сметка на търсения абонат в София; предоставяне на разговор по име и адрес на търсения клиент. |