БДЖ подобрява обслужването на клиентите си Включването на свободен достъп до информационната система на БДЖ от всички потребители е вече факт. Услугата е част от предприетите действия на МТИТС за подобряване качеството на обслужване в железопътния транспорт и се осъществява през сайта на националния превозвач (http://www.bdz.bg/). Клиентите на БДЖ имат възможност да получават в реално време информация от Централна гара София. Услугата предлага данни за потеглянето и пристигането на влака, за коловоза на който е позиционирана композицията, както и за евентуални закъснения. Планирано е тази опция да се въведе поетапно и при други жп гари в страната - Пловдив, Варна, Бургас и т.н. За допълнителна информация: Вера Деянова, Пресцентър, Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията Тел: 02/ 9409 534 e-mail: vdeianova@mtitc.government.bg |