Министерството на транспорта открива горещи линии за сигнали за корупция и некоректност при обслужването на граждани. Телефоните са със следните номера: 02/ 940 95 61 и 940 94 30. Линиите ще бъдат открити всеки делничен ден от 9.00 до 17.00 часа. Припомняме ви, че на 29 ноември 2005 г. в Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” беше открита гореща линия за сигнали на граждани при нередности на маршрутните таксите. Тел. е 02/ 930 88 94. В Изпълнителна агенция „Железопътна администрация” също беше открита гореща телефонна линия за подаване на сигнали и жалби при нередности в железопътния транспорт. Номерата на телефоните са 02/ 940 95 04 и 02/ 940 94 28. Двете железопътни компании, БДЖ ЕАД и НК „Железопътна администрация”, от своя страна разпространиха телефонни номера, на които всеки засегнат или ощетен по някакъв начин гражданин да подаде сигнал, за да бъдат взети необходимите мерки. Номерът на НК „Железопътна инфраструктура” е 02/ 932 38 75. Телефонните линии е открита всеки делничен ден от 8.00 часа до 16.30 часа. Оплакванията към „Български държавни железници” ЕАД може да се подават на телефонен номер 02/ 932 41 90. За допълнителна информация: Вера Деянова, Пресцентър, Министерство на транспорта Тел: 940 95 34 e-mail: vdeianova@mt.government.bg |