Последната актуална информация на тази версия на МТИТС е от 19 октомври 2016 г.
Можете да достъпите новата версия, както и актуална информация от тук.
От събота тръгват още две нови дизелови мотриси Desiro 09.06.2005

От 11 юни 2005 г. (събота) в редовна експлоатация се въвеждат още две нови дизелови мотриси Desiro. Маршрутите, по които ще се движат новите влакове, са София – Видин – София, Пловдив – Момчилград – Пловдив и Пловдив – Пещера – Пловдив. По първите два маршрута дизеловите мотриси ще се движат като ускорени бързи влакове. Мотрисата, която ще обслужва краткия маршрут от Пловдив до Пещера и обратно, ще пътуват като крайградски пътнически влак.

Цените на билетите за пътуване с мотрисите ще бъдат същите като досегашните цени за пътуване в съответната категория влак. За мотрисите, които ще се движат като ускорен бърз влак, резервацията за седящо място ще бъде задължителна, каквато е практиката на БДЖ за тази категория влакове. Предварителната продажба на билети ще се извършва от железопътните бюра и в гарите до 5 дни преди датата на пътуването.

Междинните гари, на които ще спира мотрисата, движеща се по маршрута от София до Видин и обратно са: Мездра, Враца, Бойчиновци, Брусарци, Орешец и Димово. Тя ще пътува по този маршрут всеки ден.

Дизеловата мотриса, обслужваща маршрута Пловдив – Момчилград – Пловдив, ще спира на следните междинни гари: Първомай, Димитровград, Хасково и Кърджали, а в посока от Пловдив към Момчилград ще спира и на гара Мост. (Вж. приложеното разписание)

По третия маршрут от Пловдив до Пещера и обратно ще се движи същата дизелова мотриса, която обслужва маршрута Пловдив – Момчилград – Пловдив, но вече не като ускорен бърз влак, а като крайградски пътнически влак. Междинните гари и спирки, на които мотрисата ще спира по маршрута Пловдив – Пещера – Пловдив са: Прослав, Тодор Каблешков, Кадиево, Стамболийски, Куртово Конаре, Кричим, Козарско, Бяга и Брацигово.


***
На 07.01.2005 г., БДЖ ЕАД подписаха договор със Siemens за доставка, окончателна окомплектовка, последващ ремонт и поддържане на територията на Република България на 25 дизелови мотриси тип "Desiro". Първите две от тях пристигнаха в нашата страна през м. януари тази година и от края на м. април влязоха в редовна експлоатация. В последствие бях доставени още 4 мотриси, две от които преминаха успешно техническите проби и са сертифицирани. Това са мотрисите, които сега влизат в редовна експлоатация. Предстоят техническите проби на другите две доставени мотриси. Останалите дизелови мотриси по договора със Siemens ще бъдат доставяни по график до края на настоящата година.
Разписанието на влаковете можете да видите на сайта на БДЖ – www.bdz.bg

  • КОНЦЕСИЯ НА ЛЕТИЩЕ СОФИЯ
  • Концесии – актуално
  • е-услуги
  • Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013
  • 940 9400
  • 150-години МСД
  • Обществен съвет
  • Стратегия за пътна безопасност
  • БДЖ онлайн продажби
  • Национална стратегия за развитието на широколентовия достъп
  • Цифрова програма за Европа
  • Открито управление
  • Отворени данни
  • Общоевропейски телефонни номера 116
Архив - Юли
Пон Вт Ср Чет Пет Съб Нед
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31  

Новини

Пощенска карта в колекционерски тираж отбелязва 120 години българското морско търговско корабоплаване
Министър Московски откри церемонията по случай 125-та годишнина на ТСВ
Министър Московски отвори офертите за концесия на пристанищен терминал „Бургас – Запад“ и на Централна жп гара Пловдив

Актуално за министерството

Предложения за отбелязване чрез пощенски марки и пощенски продукти на значими събития, годишнини и чествания през 2017 г.
Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията е бенефициент по проект "Сътрудничество и координация по TEN-T коридорите от основната мрежа, преминаващи през България", финансиран по Многогодишната работна програма на Механизма за свързване на Европа
Резултати, одобрени от Управляващия комитет по TEN-T проект „Sea2Sea” за разработване на мултимодален коридор за товарни превози, свързващ Егейско с Черно море.

България в Шенген

{structural_funds}

SOLVIT

Вход в системата

RSS feed