ИА „Автомобилна администрация“ започва работа по нови 9 електронни услуги. Това каза новият изпълнителен директор на ИА „Автомобилна администрация“ Цветелин Цветанов, по време на представянето на три проекта на изпълнителната агенция, които се реализират по Оперативна програма „Административен капацитет“ с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд.
Цветелин Цветанов заяви, че новите електронни услуги, които се разработват по единият от проектите, са свързани с издаването или продължаването на срока на валидност на лицензи и удостоверения за обществен превоз на пътници и товари на територията на България, както и отразяване на настъпили промени, свързани с лицензите. По думите му пускането на тези услуги ще подобри значително обслужването на бизнеса и ще спести много време и средства на превозвачите, както и ще повиши прозрачността при предоставяне на административни услуги.
Останалите проекти целят повишаване знанията и уменията на служителите от администрацията ангажирани с провеждането на изпити за придобиване на правоспособност за управление на МПС и инспекторите осъществяващи контрол на автомобилния транспорт. Служителите ще преминат практически обучения за подобряване на компетенциите им, свързани с пътната безопасност. Ще бъде повишена и квалификацията на председателите на изпитни комисии. Стойността на трите проекта е близо 900 хил. лв., като срокът за приключването им е края на месец септември 2015 г.
Костадин Вардев, Връзки с обществеността, МТИТС Телефон: 02/ 9409 620 E-mail: kvardev@mtitc.government.bg E-mail: press@mtitc.government.bg |