Последната актуална информация на тази версия на МТИТС е от 19 октомври 2016 г.
Можете да достъпите новата версия, както и актуална информация от тук.
МТС инвестира средства в инфраструктурните проекти, а не в издръжка на държавната администрация 11.05.2004

Във връзка с публикации в пресата, че Министерството на транспорта и съобщенията е увеличило разходите си за 2004 г., вицепремиерът Николай Василев прави следното уточнение:

Наистина през 2004 г. цялата система на Министерството на транспорта и съобщенията получи много по-висок лимит за разходи, в сравнение с 2003 г. – 48,5 млн. лв. към 97,9 млн. лв., т.е. увеличението е с 52%.

Огромната част от тези средства не са за издръжка на държавната администрация, а за инвестиции в инфраструктурните проекти. Най-вече за проектите “Реконструкция, развитие и разширяване на Летище София”, “Изграждане на нов вълнолом и терминал за насипни товари в Пристанище Бургас”, изграждане на втори мост на река Дунав при Видин-Калафат, “Реконструкция и електрификация на жп линията Пловдив-Свиленград-турска/гръцка граница”, “Рехабилитация, реконструкция и модернизация на Пристанище Лом” и “Строителство на зимовник за презимуване на кораби, плаващи по река Дунав” в гр. Русе.

Централното управление на Министерството на транспорта и съобщенията има намалена издръжка спрямо 2003 г. с 8,36% - от 6,12 млн. лв. на 5,61 млн. лв. МТС не е увеличило разходите за заплати над нормативно определените, както и за ремонти или за канцеларски материали и консумативи, а ги е намалило спрямо 2003 г.

През първите три месеца на 2004 г. Министерството има много добри финансови резултати. Приходите ни вместо планираните 13,9 млн. лв. са 15,8 млн. лв., или преизпълнението на приходите е с 13%. Разходите са били планирани на стойност 17,2 млн. лв., а за първите три месеца на годината са извършени разходи за 14,7 млн. лв., или има икономия за около 15%. Превишението на приходите над разходите за периода е около 1,1 млн. лв., вместо планираните минус /-/ 3,2 млн. лв. / "загуба"/, и е на разположение на централния бюджет.

В Министерството има строга финансова дисциплина, добър контрол и добро изпълнение на приходи и разходи.

През последните десет месеца са силно ограничени ремонтите, както и другите разходи в системата на Министерството.

РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИ КАПИТАЛОВИ РАЗХОДИ – 2004 г.:

Организации - Проект 2004 г. ( в лева)

Дунав мост ІІ - 27 906 000
Жп линия Пловдив-Свиленград - 36 500 000
Зимовник в Русе - 4 200 000
Административни структури (13 броя) - 16 942 571
Общо - 85 548 571

КАПИТАЛОВИ ТРАНСФЕРИ:

С Постановление №30 на Министерския съвет от 06.02.2004 г. за изпълнение на държавния бюджет на Република България за 2004 г., в чл. 10 са предвидени средства като капиталов трансфер за проектите “Летище София”, “Пристанище Бургас” и “Пристанище Лом”.

Проекти
Летище София - 24 500 000 лв.
Пристанище Бургас - 10 000 000 лв.
Пристанище Лом - 3 100 000 лв.

За допълнителна информация:
Радослава Петрова, Пресцентър,
Министерство на транспорта и съобщенията
Тел: 940 96 25
e-mail: rpetrova@mtc.government.bg

  • КОНЦЕСИЯ НА ЛЕТИЩЕ СОФИЯ
  • Концесии – актуално
  • е-услуги
  • Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013
  • 940 9400
  • 150-години МСД
  • Обществен съвет
  • Стратегия за пътна безопасност
  • БДЖ онлайн продажби
  • Национална стратегия за развитието на широколентовия достъп
  • Цифрова програма за Европа
  • Открито управление
  • Отворени данни
  • Общоевропейски телефонни номера 116
Архив - Юли
Пон Вт Ср Чет Пет Съб Нед
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31  

Новини

Пощенска карта в колекционерски тираж отбелязва 120 години българското морско търговско корабоплаване
Министър Московски откри церемонията по случай 125-та годишнина на ТСВ
Министър Московски отвори офертите за концесия на пристанищен терминал „Бургас – Запад“ и на Централна жп гара Пловдив

Актуално за министерството

Предложения за отбелязване чрез пощенски марки и пощенски продукти на значими събития, годишнини и чествания през 2017 г.
Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията е бенефициент по проект "Сътрудничество и координация по TEN-T коридорите от основната мрежа, преминаващи през България", финансиран по Многогодишната работна програма на Механизма за свързване на Европа
Резултати, одобрени от Управляващия комитет по TEN-T проект „Sea2Sea” за разработване на мултимодален коридор за товарни превози, свързващ Егейско с Черно море.

България в Шенген

{structural_funds}

SOLVIT

Вход в системата

RSS feed