Целта на конкурса е да се създаде графично изображение-символ на новата национална авиокомпания с името BULGARI@AIR.BG
Целта на "Запазената марка" е да изчерпва цялото съдържание на посланието, което носи наименованието.
Изписано по този начин името е носител и на друг вид информация - електронния адрес на превозвача.
Виртуалната легитимност на компанията придава едно по съвременно звучене и заявка за бъдеще във времето и действителността на високите технологии, бързите комуникации и последните достижения и модни влияния в промишления и IT дизайн.
При изписването на името е важно ясно да се разчита от една страна корена Българи или Bulgari, от друга свързващото @ да бъде и окончание, с което се изписва името на страната България и същевременно интернет адреса на компанията. Втората дума AIR или въздух допълва наименованието и то става добре познатото от много въздушни превозвачи типово словосъчетание.
Финалните инициали BG на страната ни са още един акцент, засилващ националното звучене и характер на компанията. В същото време това е още един широко достъпен и отдавна познат символ и абревиатура на България.
Шрифтът, изборът на цветовете, размерът на логото и изписаното наименование на авиокомпанията са по преценка на автора.
Заданието предвижда:
Изработка на графично - черно-бяло лого;
Цветно решение за логото;
Изработване на логото като запазен графичен знак /предназначен за зали, бланки, фоайета, рекламни материали и т.н./
Участниците в конкурса трябва да бъдат на възраст до 35 години. Можете да изпращате проектите си по електронната поща на адрес: press@mtc.government.bg или до Съюза на българските художници.
Към конкурса ще бъде създадена експертна комисия която ще включва: график, пластик, архитект и представители на Министерство на транспорта и съобщенията.
Конкурсът ще бъде обявен чрез медиите и чрез уведомително писмо до СБХ.
Датата за стартиране на конкурса е 1.01.2003 година - края - 31.01.2003 Ще бъдат раздадени три награди, съответно първа, втора и трета и три поощрителни благодарствени диплома.
Желаем успех! |