ул. "Дякон Игнатий" № 9, София 1000
Република България
тел: (+359 2) 940 9771;
факс (+359 2) 988 5094
e-mail: mail@mtitc.government.bg
website: www.mtitc.government.bg
  Начало » Новини

Център за информация и координация на гражданите ще отвори врати в МТ 20.12.2005
Голям размер

Център за информация и координация на гражданите ще отвори врати в Министерството на транспорта. Откриването ще се състои утре, 21 декември 2005 г., в 11.00 часа в Министерството. По този начин се цели изграждането на единен подход към всички, както и подобряването на административното обслужване на принципа „едно гише”.

В основата на принципа „едно гише” е превръщането на потребностите на клиента (гражданина) в приоритет на администрацията, като в основата на предлаганото обслужване са залегнали следните ключови аспекти:

  • постигане на по-високо качество на административното обслужване в сравнение със съществуващото до момента ниво;
  • изграждане на ефективна организация и подобрена комуникация между администрацията и различните групи заинтересовани страни;
  • изграждане на култура на качествено обслужване на клиентите.

В изградения център ще се приемат заявления, жалби, предложения както от физически, така и от юридически лица, което ще допринесе за предоставяне на по-бързи и ефективни услуги. Там ще се предоставят и готовите документи от различните видове услуги, предлагани от Министерството и администрациите към него. Звеното ще осигурява както информационни, така и консултантски услуги, като:

  • равнопоставено, честно и любезно отношение към всички потребители;
  • открито обслужване и достъп до пълна информация за всички;
  • консултиране с всички заинтересовани страни и насърчаване на непрекъснатото усъвършенстване на процеса на обслужване;
  • въвеждане на механизми за обратна връзка с клиента;
  • насърчаване на достъпа до услуги чрез различни канали;
  • създаване и популяризиране на стандарти за обслужване.

С въвеждането на принципа „обслужване на едно гише” се изпълняват основните приоритети на правителството в областта на държавната администрация:

  • да се създаде ефективна администрация, способна да прилага българското законодателство и това на Европейския съюз;
  • да се въведе принципът “Администрацията обслужва бизнеса, а бизнесът стриктно спазва правилата”;
  • да се създаде система от мерки и процедури за предотвратяването на корупцията в администрацията;
  • да се осигури откритост и достъпност до работата на администрацията.

За допълнителна информация:
Вера Деянова, Пресцентър,
Министерство на транспорта
Тел: 940 95 34
e-mail: vdeianova@mt.government.bg


© Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията на Република България
2014 Всички права запазени