Последната актуална информация на тази версия на МТИТС е от 19 октомври 2016 г.
Можете да достъпите новата версия, както и актуална информация от тук.
15 фирми от ЕС и България са подали оферти за участие в търга за проектиране и строителство на Дунав мост 2 15.06.2004

15 фирми от страните-членки на Европейския съюз (ЕС) и от България са подали оферти до 15:00 часа на 14 юни, понеделник, за участие в търга за проектиране и строителство на Дунав мост 2 при Видин–Калафат. Процедурата за предварителна квалификация беше открита на 7 май тази година. Търгът е ограничен и ще се проведе на два етапа. До втория етап ще стигнат най-малко 4 или най-много 8 фирми от така наречената “къса листа”.

Очаква се “късата листа” да бъде изготвена след започването на работата на оценителната комисия по предквалификацията на подадените предложения за участие в търга, заяви заместник-министърът на транспорта и съобщенията София Касидова. Фирмите от “късата листа” ще бъдат поканени да подадат оферти. Решаващото условие за крайния избор на оферта, отговаряща на техническите и финансови изисквания, ще бъде предложената цена за строителство и проектиране на моста, допълни зам.-министърът.

Едновременно с оценяването на фирмите от “късата листа” за строителство на моста ще бъдат обявени и конкурси за избор на независим строителен надзор и оценител, а през следващата година – търга за строителство и на прилежащата инфраструктура на българска територия.

Очаква се втората част от търга за проектиране и строителство да започне след одобрението на апликационната форма по програма ИСПА през есента на тази година. Строителството на моста ще започне най-късно през 2005 г., а обектът ще бъде изграден изцяло до 2008 г.

Процедурата за предварителна квалификация за проектиране и строителство се провежда по правилата на Европейската комисия и в нея могат да участват фирми от всички страни-членки на Европейския съюз, включително и от новоприетите десет, както и от България, Румъния и Турция.

Главната цел на проекта за изграждането на новия мост на р. Дунав е създаването на липсващата връзка в инфраструктурата и развитието на трансевропейски транспортен коридор ІV. Той е насочен към отварянето на транспортната мрежа на България и интегрирането й с европейските транспортни мрежи, повишаването на качеството на транспортното обслужване и като цяло – повишаването на конкурентноспособността на българската икономика.

За допълнителна информация:
Николай Михайлов, Пресцентър
Министерство на транспорта и съобщенията

Тел: 940 96 02
e-mail: nmihaylov@mtc.government.bg

  • КОНЦЕСИЯ НА ЛЕТИЩЕ СОФИЯ
  • Концесии – актуално
  • е-услуги
  • Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013
  • 940 9400
  • 150-години МСД
  • Обществен съвет
  • Стратегия за пътна безопасност
  • БДЖ онлайн продажби
  • Национална стратегия за развитието на широколентовия достъп
  • Цифрова програма за Европа
  • Открито управление
  • Отворени данни
  • Общоевропейски телефонни номера 116
Архив - Юли
Пон Вт Ср Чет Пет Съб Нед
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31  

Новини

Пощенска карта в колекционерски тираж отбелязва 120 години българското морско търговско корабоплаване
Министър Московски откри церемонията по случай 125-та годишнина на ТСВ
Министър Московски отвори офертите за концесия на пристанищен терминал „Бургас – Запад“ и на Централна жп гара Пловдив

Актуално за министерството

Предложения за отбелязване чрез пощенски марки и пощенски продукти на значими събития, годишнини и чествания през 2017 г.
Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията е бенефициент по проект "Сътрудничество и координация по TEN-T коридорите от основната мрежа, преминаващи през България", финансиран по Многогодишната работна програма на Механизма за свързване на Европа
Резултати, одобрени от Управляващия комитет по TEN-T проект „Sea2Sea” за разработване на мултимодален коридор за товарни превози, свързващ Егейско с Черно море.

България в Шенген

{structural_funds}

SOLVIT

Вход в системата

RSS feed