Последната актуална информация на тази версия на МТИТС е от 19 октомври 2016 г.
Можете да достъпите новата версия, както и актуална информация от тук.
Център за информация и координация на гражданите ще отвори врати в МТ 20.12.2005
Голям размер

Център за информация и координация на гражданите ще отвори врати в Министерството на транспорта. Откриването ще се състои утре, 21 декември 2005 г., в 11.00 часа в Министерството. По този начин се цели изграждането на единен подход към всички, както и подобряването на административното обслужване на принципа „едно гише”.

В основата на принципа „едно гише” е превръщането на потребностите на клиента (гражданина) в приоритет на администрацията, като в основата на предлаганото обслужване са залегнали следните ключови аспекти:

  • постигане на по-високо качество на административното обслужване в сравнение със съществуващото до момента ниво;
  • изграждане на ефективна организация и подобрена комуникация между администрацията и различните групи заинтересовани страни;
  • изграждане на култура на качествено обслужване на клиентите.

В изградения център ще се приемат заявления, жалби, предложения както от физически, така и от юридически лица, което ще допринесе за предоставяне на по-бързи и ефективни услуги. Там ще се предоставят и готовите документи от различните видове услуги, предлагани от Министерството и администрациите към него. Звеното ще осигурява както информационни, така и консултантски услуги, като:

  • равнопоставено, честно и любезно отношение към всички потребители;
  • открито обслужване и достъп до пълна информация за всички;
  • консултиране с всички заинтересовани страни и насърчаване на непрекъснатото усъвършенстване на процеса на обслужване;
  • въвеждане на механизми за обратна връзка с клиента;
  • насърчаване на достъпа до услуги чрез различни канали;
  • създаване и популяризиране на стандарти за обслужване.

С въвеждането на принципа „обслужване на едно гише” се изпълняват основните приоритети на правителството в областта на държавната администрация:

  • да се създаде ефективна администрация, способна да прилага българското законодателство и това на Европейския съюз;
  • да се въведе принципът “Администрацията обслужва бизнеса, а бизнесът стриктно спазва правилата”;
  • да се създаде система от мерки и процедури за предотвратяването на корупцията в администрацията;
  • да се осигури откритост и достъпност до работата на администрацията.

За допълнителна информация:
Вера Деянова, Пресцентър,
Министерство на транспорта
Тел: 940 95 34
e-mail: vdeianova@mt.government.bg

  • КОНЦЕСИЯ НА ЛЕТИЩЕ СОФИЯ
  • Концесии – актуално
  • е-услуги
  • Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013
  • 940 9400
  • 150-години МСД
  • Обществен съвет
  • Стратегия за пътна безопасност
  • БДЖ онлайн продажби
  • Национална стратегия за развитието на широколентовия достъп
  • Цифрова програма за Европа
  • Открито управление
  • Отворени данни
  • Общоевропейски телефонни номера 116
Архив - Юли
Пон Вт Ср Чет Пет Съб Нед
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31  

Новини

Пощенска карта в колекционерски тираж отбелязва 120 години българското морско търговско корабоплаване
Министър Московски откри церемонията по случай 125-та годишнина на ТСВ
Министър Московски отвори офертите за концесия на пристанищен терминал „Бургас – Запад“ и на Централна жп гара Пловдив

Актуално за министерството

Предложения за отбелязване чрез пощенски марки и пощенски продукти на значими събития, годишнини и чествания през 2017 г.
Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията е бенефициент по проект "Сътрудничество и координация по TEN-T коридорите от основната мрежа, преминаващи през България", финансиран по Многогодишната работна програма на Механизма за свързване на Европа
Резултати, одобрени от Управляващия комитет по TEN-T проект „Sea2Sea” за разработване на мултимодален коридор за товарни превози, свързващ Егейско с Черно море.

България в Шенген

{structural_funds}

SOLVIT

Вход в системата

RSS feed